Dla biznesu: reklama outdoor

ę po miastach przez całą dobę są w stanie skutecznie zachęcić do korzystania z określonych imprez masowych. Trzeba przyznać, że najbardziej znane imprezy masowe nie zawsze potrzebują takiej reklamy, jednak mniej znane imprezy maso

Dla biznesu: reklama outdoor

Programy imprez masowych na przyczepach

Imprezy masowe są reklamowane w bardzo różny sposób. Jednym ze sposobów reklamy takich imprez są przyczepy. Zwłaszcza przyczepy poruszające się po miastach przez całą dobę są w stanie skutecznie zachęcić do korzystania z określonych imprez masowych. Trzeba przyznać, że najbardziej znane imprezy masowe nie zawsze potrzebują takiej reklamy, jednak mniej znane imprezy masowe mogą już wymagać dodatkowej reklamowej, której skuteczną formą jest reklama mobilna. Na niektórych przyczepach zamieszczane są także całe programy imprez masowych i prezentowane są wybrane informacje na ich temat. Wszystko to sprawia, że imprezy masowe wydają się być jeszcze bardziej atrakcyjne. Mogą one pozwalać na odpoczynek i wesołą zabawę.


Czy reklama mobilna jest gorsza od bannera?

Pewnie każdy z was kojarzy jeżdżące z zamontowanym głośnikami, które w kółko na najem reklamy. Jest to całkiem ciekawy sposób na promowanie jakiegoś wydarzenia lub jakiejś usługi. Często korzystają z niego na przykład banki w celu reklamy nowej oferty kredytowej lub lokalne firmy które organizują jakiś event.

Niektórzy mogą uważać, że jest to reklama uciążliwa jednak zazwyczaj czas nadawania takiej reklamy nie przekracza paru godzin. Podczas gdy banery zaśmiecają przestrzeń publiczną cały czas. Można więc stwierdzić, że taka reklama jest mniej uciążliwa niż tradycyjna reklama zewnętrzna


Marketing w internetowej encyklopedii

Marketing ? proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość Kotler, Keller, 2011. Najkrótsza definicja marketingu brzmi ?zaspokajać potrzeby, osiągając zysk?. Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych, lecz przemyślana strategia i wynikająca z niej taktyka działania, dostosowane do docelowych odbiorców, oparte na wiedzy i badaniach, osadzone mocno w realiach rynkowych.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing



© 2019 http://einstein.suwalki.pl/